Έρευνα: Έως και 70% το ποσοστό του πληθυσμού της Γης που συμμετέχει σε έρευνες

researchΣχεδόν 7 στους 10 ανθρώπους παγκοσμίως συμμετέχουν αυτή τη στιγμή σε κάποια επιστημονική έρευνα, είτε ως ερευνητές είτε ως συμμετέχοντες στα πειράματα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου του Τορόντο που είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Η έρευνα, η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Research International», διήρκεσε λίγο περισσότερο από τρία χρόνια και συγκέντρωσε δείγμα πολιτών από όλον τον κόσμο, επιλεγμένων με τυχαίο τρόπο και ανεξάρτητα από τόπο κατοικίας, φύλο, ηλικία, θρησκεία και μορφωτικό επίπεδο.

Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν συνταρακτικά, καθώς έδειξαν πως συνολικά το 67,3% των ερωτηθέντων είχε συμμετάσχει σε κάποια επιστημονική έρευνα τον τελευταίο μήνα, ενώ ένα 13,5% δήλωσε ότι έλαβε μέρος σε περισσότερες από μία.

«Είμαστε αισιόδοξοι ότι με αυτούς τους ρυθμούς σε λίγα χρόνια θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τα πάντα γύρω από πολύ σημαντικά ζητήματα, όπως οι διαφόρων ειδών καρκίνοι, οι σεξουαλικές προτιμήσεις των γυναικών άνω των τριάντα και οι επιπτώσεις που έχει στην υγεία η κατανάλωση ψαριού μαζί με γαλακτοκομικά προϊόντα. Αρκεί ο κόσμος να συνεχίσει να συμμετέχει στις έρευνες» τονίζουν οι επιστήμονες στο κείμενο των συμπερασμάτων.

Οι ιθύνοντες της έρευνας επικοινώνησαν με το «Κουλούρι» θέλοντας να προσθέσουν ένα σχόλιο, όμως στην ερώτηση «έχετε λίγο χρόνο, θα πάρει μόνο 10 λεπτά» ο ρεπόρτερ μας που σήκωσε το τηλέφωνο απάντησε πως είναι απασχολημένος, είναι απλώς φιλοξενούμενος στο σπίτι και έχει αφήσει το σίδερο αναμμένο, προτού διακόψει ευγενικά τη συνομιλία.