Ταραχοποιά στοιχεία έχουν παρεισφρήσει στον περιοδικό πίνακα στοιχείων

periodikos_pinakasΤεταμένη είναι η κατάσταση στον περιοδικό πίνακα χημικών στοιχείων, όπου σύμφωνα με μαρτυρίες έχουν παρεισφρήσει ταραχοποιά στοιχεία, που αμαυρώνουν την εικόνα του ιστορικού πίνακα και πλήττουν ανεπανόρθωτα το κύρος του.

Όπως σημειώνουν οι ειδικοί, τα ύποπτα στοιχεία προκαλούν γενικώς με τις πράξεις τους και πλέον απειλούν ευθέως μέχρι και την περιοδικότητα του περιοδικού πίνακα, καθώς μετακινούνται συνεχώς χωρίς να ρωτούν κανέναν και δίχως να σέβονται τους κανόνες.

«Τα στοιχεία αυτά (αν και δεν τους αρμόζει η λέξη στοιχεία) δεν λογαριάζουν τίποτα, ούτε ατομικό αριθμό, ούτε ηλεκτρονική δομή, ούτε χημικές ιδιότητες. Κρίμα! Πρέπει και επιβάλλεται πάραυτα να απομονωθούν. Η παραβατικότητα δεν έχει καμία θέση στον περιοδικό πίνακα και δεν πρέπει να γίνεται ανεκτή» δήλωσε εξοργισμένος ο διεθνούς φήμης χημικός Αντρέι Ντμίτροβιτς, ο οποίος ζήτησε την παρέμβαση της Πολιτείας, σημειώνοντας ότι «θέληση για αντιμετώπιση του φαινομένου από την επιστημονική κοινότητα υπάρχει».

Πιο ψύχραιμες φωνές ωστόσο εστιάζουν στα βαθύτερα αίτια πίσω από την συμπεριφορά των χημικών στοιχείων, τονίζοντας πως αυτή μπορεί να εξηγηθεί μόνο αν καταγράψουμε τα κοινωνικά, πολιτιστικά και οικονομικά προβλήματα των εν λόγω ατόμων και μορίων.

Σε κάθε περίπτωση, εξακολουθούν να προβληματίζουν μαρτυρίες που αναφέρουν ότι ανάμεσα στα ταραχοποιά στοιχεία βρίσκονται και μέλη ευγενών οικογενειών αερίων, όπως τα αλογόνα, δημιουργώντας επιπλέον ερωτηματικά για τα κίνητα πίσω από τις πράξεις τους.