Πρόεδρος της διαφορετικότητας 38χρονος που πέρασε το ΣΚ κάνοντας κοροϊδευτικά ποστ για τον ΛΕΞ
«Αρχίζει το σπαμ για ΛΕΞ», «Απορώ με όσους πήγαν ΛΕΞ», «Μάλλον είμαι ο μόνος που δεν πήγα ΛΕΞ», ήταν μερικά μόνο από τα ποστ του Δημήτρη Β. από τον Νέο Κόσμο το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, σχολιάζοντας την αθρόα συμμετοχή του κόσμου ...
Απόψεις
Αφού η διασπορά είναι ελεγχόμενη μέσα στο πλοίο, ας μείνουν εκεί για πάντα και να προχωρήσουμε τις ζωές μας, έχουμε τόσα που μας απασχολούν. Αν πλησιάσει το πλοίο στη χώρα μας, πρώτος εγώ θα το διώξω.