Για ακόμη μια φορά, με απογοητεύετε. Όχι όλοι φυσικά, υπήρξε τόσος κόσμος που με στήριξε και με έφερε πρώτο στις δημοσκοπήσεις. Αλλά όλοι οι υπόλοιποι, δεν πρέπει να είστε και τρομερά έξυπνοι.
Λέω μια αλήθεια και ως συνήθως δεν καταλαβαίνετε τίποτα. Αλλά αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα, είναι δικό σας. Όπως δικό σας πρόβλημα είναι και ότι δεν θα με έχετε στην Ευρώπη, να λέω εκεί τις αλήθειες μου και να αποκαθιστώ την αλήθεια για τους άντρες και την τιμή τους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Είστε όλοι χαζοί και δεν σας αξίζει ο Παπανώτας. Σας λυπάμαι, ειλικρινά. Ή μάλλον όχι, δεν σας λυπάμαι, αυτό σας αξίζει.
Καλή ζωή να έχετε.
Απόψεις
Αφού η διασπορά είναι ελεγχόμενη μέσα στο πλοίο, ας μείνουν εκεί για πάντα και να προχωρήσουμε τις ζωές μας, έχουμε τόσα που μας απασχολούν. Αν πλησιάσει το πλοίο στη χώρα μας, πρώτος εγώ θα το διώξω.