Σκόνη

Μυστηριώδη κοσμικά ραδιοσήματα ανίχνευσαν ερευνητές από την Πενσυλβάνια στην τηλεοπτική συχνότητα του Alter

cosmic-rays-earth-spaceΑίσθηση έχει προκαλέσει στους κύκλους της επιστημονικής κοινότητας το χθεσινό τηλεγράφημα διεθνούς ομάδας ερευνητών με κέντρο το τμήμα Φυσικής και Αστρονομίας του πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια, σχετικά με την ανίχνευση μυστηριωδών κοσμικών σημάτων στην τηλεοπτική συχνότητα του τηλεοπτικού σταθμού Alter που σταμάτησε να εκπέμπει στα μέσα του 2013.

Σύμφωνα με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της επιστημονικής ομάδας, η προέλευση της ακτινοβολίας εντοπίζεται στον αστερισμό του Ηρακλή, σε απόσταση περίπου 98 ετών φωτός από τη Γη και έκανε την εμφάνιση της για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2015. Ωστόσο, όπως έχει γίνει γνωστό, τα ραδιοσήματα αρχικά θεωρήθηκαν μέρος της κοσμικής ακτινοβολίας υποβάθρου και αγνοήθηκαν ως λευκός θόρυβος.

H φύση τους επανεξετάστηκε μόλις τις τελευταίες εβδομάδες, όταν ερευνητής ανακάλυψε πως η συχνότητα εκπομπής συμπίπτει με την τηλεοπτική συχνότητα όπου εξέπεμπε το Alter, με αποτέλεσμα να εντοπιστούν μεταξύ άλλων κωδικοποιημένες εκπομπές από τα «Παρατράγουδα», τη «Ζούγκλα» και τον «Κίτρινο Τύπο», βιντεοταινίες της δεκαετίας του '80 με πρωταγωνιστές τους Στάθη Ψάλτη, Σωτήρη Μουστάκα και Πάνο Μιχαλόπουλο, ρεπορτάζ από λαϊκές αγορές και επεισόδια του «Μπομπ του Σφουγγαράκη».

Εκτός αυτών, δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί η ύπαρξη κωδικοποιημένης παρέμβασης του Στέφανου Χίου σε δελτίο ειδήσεων, η θέαση της οποίας οδήγησε στην αυτοκτονία τον ερευνητή που την ανακάλυψε, ενώ η επιστημονική ομάδα ερευνά ακόμα κατά πόσο στα ραδιοσήματα περιέχεται εκπομπή του Κ. Χαρδαβέλλα με θέμα αυτήν ακριβώς την ανακάλυψη ραδιοσημάτων στη συχνότητα του Alter από ερευνητές του πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια.

Όπως τονίζουν οι επιστήμονες, ουδείς μπορεί να είναι σίγουρος για το κατά πόσο τα σήματα προέρχονται από κάποιον εξωγήινο πολιτισμό αλλά σίγουρα πρόκειται για ένα φαινόμενο που χρήζει περαιτέρω έρευνας. Πάντως, σε μια τέτοια περίπτωση προειδοποιούν πως η πηγή των σημάτων θα αντιστοιχούσε σε πολιτισμό κατηγορίας τουλάχιστον 3,4 στην κλίμακα Καρντάσεφ, ο οποίος για να αποστέλλει τηλεοπτικές εκπομπές του Alter, το δίχως άλλο επιθυμεί την ολοκληρωτική καταστροφή της ανθρωπότητας.