39χρονος που έβριζε την Αγγλία σε όλο το παιχνίδι, ποστάρει πλέον με πάθος ότι «επιστρέφει σπίτι»
Έξαλλος με τον Γκάρεθ Σάουθγκεϊτ και τους παίκτες της εθνικής Αγγλίας ήταν για 95 λεπτά ο Φίλιππος Δ. από τη Νέα Σμύρνη, παρακολουθώντας την αναμέτρηση κόντρα στη Σλοβακία για τους 16 του Euro 2024. Ο 39χρονος, σχολίαζε στους φίλους ...
Απόψεις
Αφού η διασπορά είναι ελεγχόμενη μέσα στο πλοίο, ας μείνουν εκεί για πάντα και να προχωρήσουμε τις ζωές μας, έχουμε τόσα που μας απασχολούν. Αν πλησιάσει το πλοίο στη χώρα μας, πρώτος εγώ θα το διώξω.