35χρονος τρώει σε ταβέρνα μετά το άνοιγμα της εστίασης, ενθουσιασμένος που συνοδεύει το φαγητό με ήχους μωρών που κλαίνε
Συγκινημένος αλλά και χαρούμενος δήλωνε στους συνδαιτυμόνες του ο Σπύρος Ι. από το Καλαμάκι, ο οποίος βρέθηκε για πρώτη φορά σε ταβέρνα για φαγητό μετά το άνοιγμα της εστίασης. Ο 35χρονος, παρά τον εμβολιασμό του εδώ και ένα μήνα, ...
Απόψεις
Αφού η διασπορά είναι ελεγχόμενη μέσα στο πλοίο, ας μείνουν εκεί για πάντα και να προχωρήσουμε τις ζωές μας, έχουμε τόσα που μας απασχολούν. Αν πλησιάσει το πλοίο στη χώρα μας, πρώτος εγώ θα το διώξω.