Άνοστο το κοκορέτσι φέτος στην Παπαδίτσα, αναγκάστηκαν να πλύνουν το έντερο λόγω κορονοϊού
Με καταπτοημένο το ηθικό άφησε το φετινό Πάσχα τους κατοίκους του χωριού της Παπαδίτσας Λακωνίας. Μπορεί να μην έχουν κρούσματα κορονοϊoύ, θρηνούν όμως εξαιτίας του την απώλεια της τοπικής γαστριμαργικής σπεσιαλιτέ τους. Ο λόγος φυσικά ...
Απόψεις
Αφού η διασπορά είναι ελεγχόμενη μέσα στο πλοίο, ας μείνουν εκεί για πάντα και να προχωρήσουμε τις ζωές μας, έχουμε τόσα που μας απασχολούν. Αν πλησιάσει το πλοίο στη χώρα μας, πρώτος εγώ θα το διώξω.