Υποχρεωτικό το αρνητικό τεστ κορονοϊού στα πρώτα ραντεβού, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας
Σε ισχυρή σύσταση προς τους πολίτες που εξακολουθούν να πηγαίνουν σε πρώτα ραντεβού, να προσκομίζουν αρνητικό τεστ κοροναϊού των τελευταίων 72 ωρών, προχώρησε το υπουργείο Υγείας στα πλαίσια των μέτρων αντιμετώπισης του δεύτερου ...
Απόψεις
Αφού η διασπορά είναι ελεγχόμενη μέσα στο πλοίο, ας μείνουν εκεί για πάντα και να προχωρήσουμε τις ζωές μας, έχουμε τόσα που μας απασχολούν. Αν πλησιάσει το πλοίο στη χώρα μας, πρώτος εγώ θα το διώξω.